نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5076
-
الف
+

آشنایی با «گلاره عباسی» بازیگر سریال «کیمیا»+بیوگرافی

در این گزارش با «گلاره عباسی» بازیگر سریال های شبکه آی فیلم2 آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «گلاره عباسی» زاده ۲۹ سرطان(تیر) ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران فارغ‌التحصیل رشته تیاتر از دانشکده‌ی هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است.

بانو عباسی بعد از گذراندن کورس های بازیگری امین تارخ، توسط ایشان به سریال «در چشم باد» معرفی گردید. او با بازی در سریال فاخر در چشم باد وارد قاب تلویزیون شد و توانست از عهده نقشش به خوبی برآید. گلاره عباسی در این سریال نقش خواهر «کامبیز دیرباز» و «پارسا پیروز فر» را به عهده داشت.

گلاره عباسی در سال 1387 با بازی در فلم «یک گزارش واقعی» قدم به عرصه‌ سینما گذاشت.

بانو عباسی در سال 1390 با بازی در سریال «شیدایی» دیده شد و به شهرت رسید، شیدایی به کارگردانی «محمدمهدی عسگر پور»، داستان زندگی پسری به نام طاها را به تصویر می کشید که بیماری قلبی دارد و عاشق دختری به نام لیلا با بازی گلاره عباسی میشود. 

گلاره عباسی در سال 1393 در سریال «مدینه» به کارگردانی «سیروس مقدم» به ایفای نقش پرداخت، او در این سریال نقش بیتا مشفق را در کنار بازیگرانی مثل «مهرداد صدیقیان» و «شبنم مقدمی» به خوبی ایفا کرد.

وی درباره نقش خود در این سریال اینگونه گفته است: تحلیل من از شخصیت بیتا این است که وی کاملا منفی نبود چون بدذات نیست. بیتا به خاطر شخصی که به او علاقمند است دست به کارهایی می زند که وی را از آن حالت مثبت بودن خارج می کند. در واقع این دو گانگی در شخصیتی که من ایفاگر آن هستم احساس می شود ضمن اینکه سعید نعمت الله از ابتدا در مورد شخصیت بیتا به من گفت که دوست ندارم مخاطب از بیتا متنفر شود.

وی ادامه داد: به عنوان یک بازیگر شخصیت بیتا برای من چالش برانگیز بود و دوست داشتم ببینم که می توانم از عهده ایفای چنین نقشی بربیایم یا نه.

گلاره عباسی در سال 1394 با سریال 110 قسمتی «کیمیا» در قاب تلویزیون و ایفای نقش «فرزانه» دیده شد.

وی در یک مصاحبه پیرامون کرکتر خود در این سریال گفته است: نقش فرزانه را خیلی دوست داشتم و به سرعت بعد از خواندن شخصیت فرزانه با کارگردان و تهیه کننده به توافق رسیدیم و کار را شروع کردیم.

وی همچنین گفته است: در متن هم وقتی نقش فرزانه را می خواندم می دانستم با توجه به اینکه سریال 100 قسمت بود و شخصیت فرزانه در تمام قسمت ها حضور نداشت اما از فلمنامه مشخص بود که نقش فرزانه نقش متفاوتی است و در تعداد سکانس هایی که داشت در هر کدام یک اتفاق خاص و جدید می افتاد و این به خودی خود برای یک بازیگر جذاب است.

این هنرمند، علاوه بر بازیگری به حیث دستیار کارگردان در سریال «همه‌ بچه‌های من» (1387) حضور داشته و در سریال هایی چون «تکیه بر باد» (1390)، «بی انتظار» (1392) و «برادر» (1398)، و فلم‌هایی نظیر «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» (1391)، «شیار 143» (1392) و «نفس» (1394) به نقش‌آفرینی پرداخته‌است.

گلاره عباسی که در سریال های «مدینه»، «کیمیا» و «شهرزاد» نقش منفی را بازی کرده در مصاحبه با شبکه آی فیلم گفته است: یک بازیگر باید هر نوع نقشی را تجربه کند و من خودم هم نقش منفی را دوست دارم و همه بازیگرها به نظر من دوست دارند هم نقش منفی و هم نقش مثبت را تجربه کنند؛خیلی‌ها به من می‌گفتند چرا نقش منفی را قبول کردم و به چهره‌ام نمی‌خورد اما به طور کلی مثبت و منفی وجود ندارد.

گفتنی است سریال های همه بچه های من، در چشم باد، شیدایی، مدینه و کیمیا با نقش آفرینی گلاره عباسی از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال «کیمیا»

دانلود سریال «مدینه»

دانلود سریال «شیدایی»

دانلود سریال «در چشم باد»

دانلود سریال «همه بچه های من»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر